středa 24. října 2012

***

Je to zvláštní, ale pravidelně s příchodem podzimu mě chytá pletací nálada.
Asi mám v sobě podvědomě potřebu připravit rodinu na chladnou a studenou zimu :).
Toto je rozpletená čepka pro Emu.

***

Jestli máte jen trochu chuť začít plést taky, neváhejte!
Odměnou vám bude hřejivý pocit, že jste to zvládly.
A nový a originální kousek do vašeho šatníku.
Taky je to ideální způsob, jak využít dlouhé podzimní a zimní večery.

***

Pletení je jen o cviku.
Návodů, jak na to, je dnes plný internet.
Stačí si něco vygooglit.

***

V komentáři u minulého příspěvku jsem psala návod na copánkovou čepici.
Tady je slíbený postup, jak na copánky.

***


*** 


7 komentářů:

  1. Markétko,
    moc děkuji za návod i obrázkový copánkový vzor.
    Mám vytisknuto :-)
    Když tě vidím, jak oplétáš celou rodinu, mám chuť znovu jehlice po letech oprášit!
    Snad to zvládnu ;-)
    Jehlicím zdar!

    OdpovědětVymazat
  2. Markétko, kdy ty to děláš? Mě všechno zabere spoustu času :-( Ale zrovna jsem dodělala háčkovanou deku pro Rozárku, tak mám také obr hřejivý pocit :-) Čepičky jsem už také napletla, jednoduchý vzor hladce obrace, ale díky pěknému návodu z MMB jsem i věděla jak na ujímání pro vršek čepky. Ještě by to chtělo nějaké návleky na ruce, na nohy... také zateplujeme :-)
    Hezké dny plné tvoření! J.

    OdpovědětVymazat
  3. koukám, že to máme podobně, já taky nejčastěji pletu kolem podzimu, jinak spíš háčkuji ... a vám to jde krásně a čepičky jsou bezvadné, obě, to bde teplíčko ... krásný den Mara

    OdpovědětVymazat
  4. Mám to úplně stejně! Čepice jsem až dosud jen háčkovala. Letos mě podzim "donutil" vytáhnout jehlice, oprášit hladce obrace, říct si, že to přece zvládnu a hurá do toho!!! První čepička - pro 3 letou dceru napoprvé bezvadná.. super:-) Ale dnes.. čepice pro 6 letého syna je velká i manželovi!!!!! :-) nechápu, jak zjistit, kolik ok nahodit.. každá vlna je přeci jinak silná, tak návod nemůžu použít na vše a u čepičky pro dceru to byla asi náhoda... :-)
    Moc ráda sleduju Váš blog, prosté, vkusné, barevné.. duši hladící, inspirující.. díky! Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro, udělejte si nejdřív zkušební vzorek, třeba 10 ok x 10 řad, to si změřte a podle požadovaného obvodu už lépe propočítáte na kolik ok máte začít.

      Vymazat
    2. Díky, zkusím :-) nějak mě to pletení teď baví, jen se to trochu víc naučit.. ale to určitě přijde :-)

      Vymazat
  5. I já děkuji za návod. Hladce obratce mi už začínají všednět a copánků jsem se vždycky bála. Toto je výzva!

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.