pátek 19. října 2012

***

V obýváku.

***

10 komentářů:

  1. Nádherný nezakrámovaný prostor! Tady u nás se to moc nenosí, ale je to vzdušné, příjemné a toho prostoru pro pohyb!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný!
    Nám visí mezi jídelnou a obyvákem klasická dětská houpačka ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Aaaach, toto je můj sen! Ať krásně slouží!!
    A obývák máte krásně prostorný a vzdušný! A ty sedačky... nejsou z Ikea? Máme totiž doma asi stejnou :-) Je super, jen pořád dumám, jak ji jednou vyperu, když nemá sundatelný potah?! No, až jednou... :-)
    Hezký víkend! J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jolano, tak to dumáme dvě :)). Až něco vymyslíš, dej vědět! :))

      Vymazat
    2. Markétko, když jsem dneska uviděla tvůj nový post (s holčičkama), tak jsem si vzpomněla na sedačku... no, já zatím "vymyslela" přehoz :-) Ale jak ti naší malí furt po té sedačce lezou, tak ten gauč spíš vypadá jak neustále neustlaná postel :-) Dokonce jsem se v Ikea ptala, páč jsem viděla podobný gauč s potahem i přes ty opěrky, tak mi pán ochotně ukázal fotografii (více lidí se dotazovalo, tak zkusili potahz jiného gauče na ten náš a vyfotili)... nic moc, protože potah je větší, vypadá neupraveně, na opěrkách je o dost širší, musel by se přešít a to už by se asi nevyplatilo jej vůbec kupovat. A údajně ani Ikea nezvažuje potah na tento gauč tvořit (prý s ohledem na pořizovací cenu gauče). Gauč byl možná extra levný, ale aspoň nám výborně slouží a potah bych fakt brala. Neva, zatím stačí patchworkový přehoz :-) Hezký adventní víkend! J.

      Vymazat
  4. úžasný prostor a ty parkety ... paráda ... máte to moc krásné:-)))Mara

    OdpovědětVymazat
  5. ano, ano, tolik prostoru je přímo nutnost pro 3 děti!

    OdpovědětVymazat
  6. Velký prostor je parádní, ovšem má i své nevýhody...nikdy není uklizený :(.

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.