pondělí 22. října 2012




 ***

Návleky na ruce.
Jak jinak, než copánkové :)).
A pro mě!
Chladný podzim může začít.

***

Sára s Emou už mají taky objednané :).

***


12 komentářů:

  1. Ahoj Markéto, ty pleteš snad i ze spaní!

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jsou krásné a délka tak akorát, aby netáhlo do rukávu.
    Přeji podzim v teploučku.
    Karolina

    OdpovědětVymazat
  3. Parádní!!Líbí se mi jak ctíte tu Vaši barevnost na všech fotkách, má to styl;-))

    OdpovědětVymazat
  4. Ty návleky jsou perfektní!
    http://justbeyourselfbypetra.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné!!! Loni jsem si pletla také. Pravda: hladce obrace... ale svůj účel náramně plní :-) Ať se krásně nosí! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. ty jsou parádní, já jsem u sebe zveřejňovala nedávno http://madamrecy.blogspot.cz/, copánkové jsem pletla loni a ještě se letos chystám na jedny... a zima může přijít...krásný den Mara

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.