čtvrtek 18. října 2012


***

Sekáčové radosti z posledních dní.
A pak jedna velká věc: naučila jsem se plést copánky!
Nechápu, proč mě to nenapadlo už dávno.
Asi jsem čekala, že to bude složitější.
Takže copánky teď u nás budou hit :)).

***

13 komentářů:

  1. no Marki ty taky jedeš:), copánky jsou parádní!

    OdpovědětVymazat
  2. S háčkem si celkem rozumím, jehlice zatím vzdávám. A přesně po takovém zeleném pletýnkovém polštáři prahnu do obýváku! Parádní!

    OdpovědětVymazat
  3. Takže na copánky přijdu do učení, jo (teda až se pořádně naučím plíst) :-)
    A jaký sekáče navštěvuješ? Přijde mi, že jich teď v Ol. dost ubylo. Jsou ještě vůbec hrabáky? Nějak nemám přehled. Díky Terka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teri, píšu si tě na 1.lekci copánků,můžem to spojit třeba s kávou :)). Sekáče pravidelně obcházím dva: jeden je vedle bývalýho Hada naproti bývalýho prioru :), tam nakupuju hlavně dětem a pak tady u nás na Kmochové. Tam se dá ulovit i na mě.

      Vymazat
  4. Markétko,
    copánky miluji!
    Připomněla jsi mi, že já jsem také kdysi pletla i ty copánky, jen teď nějaký ten rok leží jehlice ladem.
    Že bych je oprášila ? ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. závidím, já je neumím a bohužel nemá kdo naučit :( a tak bych je chtěla umět.... no třeba časem se mi to poštěstí.... krásné! R.

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné barvičky! A copánky jsou parádní :). Jsi šikula! Já včera začala s háčkováním podle youtube, tak jsem na sebe zvědavá :))...

    OdpovědětVymazat
  7. Copánky jsou můj nejoblíbenější vzor. Už první svetr v šesté třídě měl copánkový vzor. Na jehlice jsem dlouho nešáhla, pořád vede háček.
    Ať se dílo podaří M.

    OdpovědětVymazat
  8. :-) Tak ať se daří! Budu se těšit na další copánkový příspěvek :-) J.

    OdpovědětVymazat
  9. Moc hezké barvy. Já jsem se copánky naučila plést ještě na základce, ale úplně jsem to zapomněla.

    OdpovědětVymazat
  10. A jejda, pani nejenm že šije a háčkuje, ale ještě navíc teď bude mít pletený krásnostě! :) Copánky jsou super a ještě mám ráda hrášek a pak takový ty dírky na čepici. Těším se co z copánku vyleze!

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.