úterý 16. října 2012







***

Pořád se vracím na pláž...:).
Pořád cítím to teplo, které mě tak prohřálo!
Pořád se těším, že se jednou dostanem i s dětma .

***

6 komentářů:

  1. Nádhera, ty barvy jsou neuvěřitelný...

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera...a vůbec se Ti nedivím. Já už jsem doma z Portugalska rok a půl a vracím se tam taky, skoro denně :)...

    OdpovědětVymazat
  3. Úplně na mě dýchlo léto....v tomhle počasí je to skoro provokace:-) Krásný Marki...

    OdpovědětVymazat
  4. S dětma se určitě zadaří, věřím tomu :-) Spíš obdivuji, že se vám povedlo vyrazit jen ve dvou :-)
    Ať vzpomínky dlouho zahřejou, teď to v těch chladných dnech bude víc než potřeba :-) J.

    OdpovědětVymazat
  5. Krása. Moře, slunce...Portugalsko je můj sen, snad se mi někdy splní. Díky za krásné fotky. Ať ti dlouho nabitá energie vydrží, ideálně do příští dovolené :O)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.